onsdag 11 september 2024

Bokslut

Höstens första (för oss i alla fall) Riksteaterföreställning var Bokslut i Åby Folkets Hus. Vissa tyckte det var lite kul att Teater Allan hade en speciellt dekorerad bil.

 
Man blir ju sällan besviken på Riksteaterns föreställningar (till skillnad från vissa andra teaterinstitutioner jag skulle kunna nämna) och det blev man inte här heller. Bokslut var både rolig och rörande och hade ett lyckligt slut - i alla fall för några...

 
Men min selfie-kompetens har inte blivit bättre. Jag var säker på att jag såg Annika när jag tog fotot men här ser hon ut att huka bakom termosen!


Fikat och framförallt fikabrödet var i alla fall riktigt gott, även om vi som vanligt fick hålla med tepåse själva...

2 kommentarer:

  1. Jag prioriterade att den goda bullen skulle synas. :) /Annika

    SvaraRadera

Nya köksstolar

Jag har ju haft lite ont om köksstolar sen flytten, en stol satt jag ju sönder redan innan och en förolyckades i flytten, så jag hade bara f...