lördag 9 maj 2009

Godkänt i vardagsrummet

Idag kom Vidde för att okulärbesikta nya färgen i vardagsrummet. Egentligen var det Viddes pappa och farfar som var utkommenderade att sätta upp hyllorna i vardagsrummet men Vidde ville prompt följa med. ”Om pappa och farfar ska åka till Fasse LaRubia vill jag följa med för hon är min favoritfaster!” Så sa han! DET GJORDE HAN VISST!!!!

I alla fall följde han med och han tog också med sig mamma utifall han skulle bli sugen på ett mellanmål under visiten (och det blev han!). I och för sig var han lite trött när han kom…

… men sedan piggnade han till och kunde godkänna Fasses målande.

Eftersom det inte är helt klart än, får ni bara ett smakprov på hur det blev. Jag visar före-bilden igen, så ni kan jämföra ordentligt. Resten får ni se när det är klart! (allra senast midsommar - jag lovar!)

1 kommentar:

  1. Ser bra ut, lite färgglada gardiner så blir det MVG i slutbetyg. Kämpa på!

    SvaraRadera

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...