söndag 3 maj 2009

Pistage till vanilj

Förändringens vindar blåser över Casa LaRubia. Jag har tröttnat på mina väggar och bestämt mig för att måla om. Jag ska börja i vardagsrummet och (om jag orkar) flytta vidare från rum till rum. Jag har varit och köpt färg - vanilj står det på burken - och förmodligen kommer jag att vara tvungen att köpa ännu mer färg om det första målningstillfället är något att gå efter. Det var inte så bra att måla på en tapet som var mörkare än färgen man ska måla med, har jag lärt mig nu. Men, men… det ska nog bli bra vartefter!

Ni kan få titta på lite innan-bilder så länge, och så återkommer jag med efter-bilderna senare (någon gång omkring midsommar eller så som det verkar just nu!). OK?





1 kommentar:

  1. Det kommer att bli jättefint!
    Att måla är en bra träning också ;)
    Dina armar kommer att bli starka!
    /kram

    SvaraRadera

AI-Lisa

Inför vårt avdelningsmöte igår blev vi anmodade att skapa en AI-genererad bild som beskriver oss och så var det meningen att vi skulle gissa...