onsdag 7 juli 2010

Så här...

... såg Campushallen ut kl 0630 i morse, när jag anlände för min sedvanliga plågostund.

Idag testade jag något nytt, nämligen att avsluta med att springa på löpbandet, eftersom Connys coach Sirpa påstod att det skulle vara bra för min rygg. I och för sig känns det faktiskt som om något lossnade i ryggen men å andra sidan sträckte jag baksidan av låret, så summan av värk är ungefär densamma. Jag kan ge det några gånger till för att se om ryggen blir bättre men springa är inte direkt min grej - det är uuuuurtråkigt!

2 kommentarer:

  1. Vad bra!! Bra att dú lyssnar på coach Sirpa!! Hon vet vad hon säger!!
    Vem vet... du kanske springer maraton med mig nästa år!! :)

    kram från bilen på väg till Skåne!

    SvaraRadera
  2. Jag kommer INTE att springa maraton! Det största jag satsar på är att göra ett Cooper-test på under 13 minuter ;-)

    SvaraRadera

Pingstafton på torpet

Det var Pingstafton och Linda och jag var inbjudna till det söta lilla torpet någonstans i närheten av Ödeshög. GPS:en kunde inte hitta adre...