torsdag 26 augusti 2010

Spelkväll

Igår hade vi spelkväll hemma hos mig! Det betyder att det var mitt ansvar att se till att gästerna blev matade och underhållna och nöjda. Puuuh, jag är precis slut! Jag är inte van vid att underhålla gäster på så här hög nivå (eller någon nivå överhuvudtaget!), så det tog på krafterna.

Men jag tyckte jag skötte mig riktigt bra!

Jag hade i alla fall lagt på överkastet på sängen…
Överkastet!
…och åstadkommit lite förtäring…
Förtäringen!
…och plockat fram ett spel…
Spelet!
…och godis och fika till spelet!
Spelet har börjat!

Och sedan vann ju Maria och jag också, så jag är riktigt nöjd med kvällen!

1 kommentar:

  1. Allt var perfekt - förutom att inte jag och Maria vann. Jag ska aldrig mer snurra på Ödessnurran. SDen stannar alltid på tre steg bakåt när jag snurrar!

    SvaraRadera

Champagneprovning

  Vi fortsätter att hitta på trevliga aktiviteter i vår kulturförening. Idag var det champagneprovning - i vackra Wadströmska villan, förstå...