söndag 17 oktober 2010

Ibland blir jag bara så sugen...

...på spaghetti med ketchup och bacon att jag bara måste ha det!



Det innebär ju att jag måste laga mat själv men det är väl OK – två gånger om året kan jag väl offra mig för min passion.

För övrigt har jag varit duktig två gånger den här helgen. Igår bestämde jag mig för att putsa upp mina älskade gamla Timberland-kängor som blev lite illa tilltygade under Englandsvistelsen.



Efter någon timme med skokräm, impregnering och vaxfett (och en nylonstrumpa, förstås!) blänkte de som små stjärnor igen :-)




Men nu har jag inte tid med er längre. Jag håller på med mitt nyåterupptäckta lekande på Tradera. Jag har redan köpt en vas och har lagt bud på några till (jag håller faktiskt inte på och bjuder på måfå – jag har en plan! Återkommer om det!) och dessutom måste jag hålla ett öga på en typ som är ute efter mina tekoppar! Inte nog med det - vårt eminenta Auktionsverk här i stan har ju börjat med webbauktioner, så jag har några krokar ute där också. Kommer ni och hälsar på mig på fattigstugan sedan? Jag kommer i alla fall att ha en massa fina saker där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...