tisdag 23 november 2010

Förra veckans outfits, fortsättning

Jag erkänner att det blir en viss eftersläpning i rapporteringen. Det vete fåglarna när jag ska hinna redogöra för den här veckans outfits - efter jul, kanske? Hur f-n hinner riktiga bloggare med att uppdatera flera gånger om dagen när jag inte ens hinner med några gånger i veckan?

I alla fall; förra veckans outfits/reafynd:

Torsdag

Linne Gina Tricot, leggings Sisters, stickad tröja Pure Couture 500 (1299), skor Tamaris


Fredag
Bara gamla reafynd :-)
Topp Stockhlm från MQ, svart sammetskjol Paris Kate & I, också MQ, ormskinnsmönstrade strumpbyxor från Åhléns (tror jag!)

Lördag
Svarta stickade strumpbyxor, kjol HM, svart tröja med rosa krage Sao Paolo 300kr (899), stövlar Vagabond

I söndags tror jag inte jag var utanför dörren på hela dagen - det var så trist väder! Jag skulle gärna visa bilder på mina hemma-myskläder men Signe vägrar ta på sig dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...