onsdag 26 januari 2011

Dagens träningsbild

Det syns kanske att jag gick upp ungefär tio kilo under konferensen? Det var en j-la tur att jag gjorde utvärderingen innan, så det blev lite resultat i alla fall ;-)

I morse ägnade jag mig åt ren fettförbränning för att bli av med effekterna av två dagars stillasittande och svullande på god mat och kakor, bullar, tårtor och (på eftermiddagsfikat igår) en chokladkaka som jag hade kunnat sälja mina barn för om jag hade haft några.

Jag funderar på att klämma in ett extrapass den här veckan - får se hur det blir...

(OBS! ingen bra bild, jag vet, men jag var tvungen att vara ännu mer diskret än vanligt idag eftersom chefen stod och gymmade precis bredvid.)

1 kommentar:

  1. Javisst!! Det syns mycket du gick upp i vikt!! Ha ha....

    näjdå!! Men man känner sig verkligen tjock när man bara sitter och äter...

    Nu får du träna varje dag den här vecka!

    :)

    SvaraRadera

Movement

Jag börjar nästan bli lite orolig. För andra gången i rad valde jag en pastellfärg till naglarna. Förra gången Luxio Marina och idag föll j...