torsdag 27 januari 2011

Vän-tips

Vänner är allt bra att ha! Speciellt sådana vänner som vet vad som är viktigt i livet och ser till att man inte missar ett bra rea-fynd. Conny mailade när jag var på konferensen och tipsade mig om den här superbilliga sport-behån på Stadium.

Jag är ju storkonsument av sportbehåar (bland annat!) sedan jag bestämde mig för att inte tvätta oftare än max var tredje vecka, så jag beställde två.

De visade sig för övrigt vara ytterligare 15% billigare (84,15kr/st) om man handlade via nätet och man kan gå och hämta dem i närmaste Stadium-butik om man vill, så slipper man fraktavgiften.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...