söndag 2 januari 2011

Flera fynd

Det finns de som tycker att min rea-fynd är för dyra, har jag märkt. Men här är några köp som definitivt måste kvala in som ”riktiga” fynd.



Egentligen var jag på jakt efter en snygg svart kjol men den jakten går vidare och det gäller att slå till när ett rea-fynd hoppar upp och biter en i vaden, eller hur?

Trots att jag har sagt att jag inte behöver några fler väskor nu – framförallt inte svarta väskor – så var den här för billig för att låta bli.



Och medan jag ändå var tvungen att stå i kö till kassan, passade jag på att rycka åt mig en halsduk också.



Ser ni, förresten, vilken fin hängare som jag köpte på Lagerhaus för 139kr. Man hänger den över dörren och den visade sig vara utmärkt att ha (några av) mina halsdukar på!



1 kommentar:

  1. Wow vilka fina bilder har du nu!!!
    Hur kunde du göra dem??? hi hi
    Visst var det kul?

    Dina nya rea-grejer tycker jag är så fina och billiga!!

    Jag har inte söndagsångest!! Jag är ledig imorgon... stackar dom som måste jobba imorgon! hihi

    Kram

    SvaraRadera

Valutbildning

Eftersom jag har anmält mig att jobba som röstmottagare i EU-valet, så blev jag kallad till ett utbildningstillfälle. Det var lite svårt att...