lördag 1 januari 2011

Gott Nytt År!

Är det inte typiskt att det har varit minusgrader sedan i oktober och så måste det ösregna på nyårsafton? Jag vägrade naturligtvis att gå utanför dörren för att titta på nyårsfyrverkerierna (regn förstör ju frisyren!) men jag tryckte näsan mot fönstret och lyckades se en och annan raket i alla fall!

Men nog om det. Innan det började regna, igår förmiddag, var jag på årets sista träningspass. Jag har ju varit duktig hela veckan och tränat både måndag, onsdag och igår. Det har tagit lite tid eftersom jag inte riktigt hittar överallt - i måndags t ex tog det en extra halvtimme att hitta damernas omklädningsrum eftersom de hade flyttat det sedan jag var där senast för 10-15 år sedan. Men nu tror jag att jag har koll på läget så jag hinner träna innan jobbet på måndag morgon. Jag har fått order om att ta en massa bilder på gymmet men det gick tyvärr inte – och det var inte för att jag inte ville skämma ut mig genom att gå omkring och fota därinne, utan för att batteriet i min kamera hade lyckats ta slut helt plötsligt! Jag har ju en ny kamera nu och har tydligen inte lärt mig hur jag ska se när det behöver laddas. Så det blir bara en mobilbild från när jag var på väg hem igen.


Och om ni undrar – ja, jag har träningsvärk idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Två churros skulle gå över gatan

Idag var det sista soppteatern för säsongen. Den hette Två churros skulle gå över gatan och var bra mycket roligare än det låter. Det börjad...