fredag 7 januari 2011

Reatider, hej, hej...

Igår (Trettondagen) var jag på MQ på klubb-rea och ”skulle bara titta”. Och det gjorde jag – jag både kom, jag såg och jag köpte!


Lite Mango:


Spetskofta 219kr (449), Byxor 219kr (449), Cardigan 299kr (349)

Sedan har jag faktiskt börjat förbereda mig för våren och sommaren också, så det blev lite Zoul och en 365 Sunshine:



Randig oversize t-shirt 124kr (249), Vit oversize t-shirt 124kr (249), Haremsbyxor 249kr (499), Svart spetskjol 149kr (299), Vit långärmad farfarströja 99kr (199)


På vägen hem därifrån upptäckte jag att Åhléns också var öppet, så jag gick in där och hittade äntligen (tror jag) de där svarta byxorna jag letat efter hela hösten och vintern. Och lite annat också...


Svarta byxor 549kr (899), Svart långärmad t-shirt 129kr (199), Vit t-shirt 129kr (199)


3 kommentarer:

  1. Kom du in INNAN öppningsdags? Jag och U var där, men inte såg vi dig. Och inte hittade jag så mycket snygga saker som du. Lyckades bara få med mig tre saker hem (varav en till fullpris...).

    SvaraRadera
  2. Nej, faktum är att jag kom lite sent - vid halv två-två, tror jag. Det var då de tog fram de "riktiga" fynden ;-)

    SvaraRadera
  3. Vi använde fel taktik alltså. Men så är vi inte lika vältränade rea-proffs som du heller. :-)

    SvaraRadera

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...