fredag 7 januari 2011

Allt utom stövlar

Idag åkte jag ut till Maxi-huset för att köpa stövlar. Jag har bestämt mig för att jag saknar ett par (någorlunda) höga stövlar med lite klack och ett par lågskaftade mc-bootsliknande. Nu blev det ju inte så många stövlar inhandlade direkt, men jag hittade lite annat!


Brunmönstrad blus 214,30kr (449), Grafitgrå finstickad tröja med uggla 489,30kr (699), Spetsmönstrad kjol 419,30kr (599). Allt från Esprit (förstås!)


Jag har letat hur länge som helst efter en snygg dunjacka i ”ickesvart” (eftersom jag redan har en gammal svart som får hänga med ett tag till) men inte hittat någon jag gillat förrän idag. Den närmaste jag lyckats hitta var en Day-dunis på nätet som kostade 2099kr och som jag bara tyckte var sådär. Därför är den här ett riktigt dunderfynd! Färgen blev lite av en överraskning men laxrosa är helt OK.


Dunjacka Esprit 629,30kr (899)


Bara för att komma hem med någonting för fötterna, hoppade jag in på Eurosko på vägen ut och köpte de här:


Skor med stenar 419kr (599)


Hoppas nu bara jag får tillfälle att ha dem på mig någon gång. Kanske någon kommer att bjuda mig på fest?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...