tisdag 8 februari 2011

Åååååååååh...

Det blev ingen träning igår heller! Jag vaknade återigen med molande värk i magen och fick gå och lägga mig en stund igen innan jag kunde gå till jobbet. I morse, däremot, var första dagen sedan förrförra fredagen som jag inte hade ont i magen, så nu hoppas vi det är över. (Jag tror det är för att jag åt thaimat till lunchen igår. Det är blåbärssoppa och knäckebröd och annan "snäll" mat jag inte tål!) Om det fortfarande känns bra ikväll ska jag nog trampa på min trappmaskin och kanske rota fram min gamla tränings-dvd och testa. Jag kanske ska träna hemma resten av den här veckan och se om det håller i sig.

Tills dess att jag kommer igång med träningen igen, kan jag (och ni) dregla lite över de här valp-bilderna jag fick av Helene. Det är hennes "dagbarn" som har blivit stolt mamma till sju stycken små sötingar.



De är bara tio dagar gamla än så länge. Visst är de väl sööööööta! Jag känner hur det rycker i hjärtat, kattmänniska som jag är till trots.


2 kommentarer:

  1. Vad fina!!
    Kommer du att ha en sådan??

    SvaraRadera
  2. Fresta mig inte! Tyvärr är jag hemma för lite för att kunna ha hund och jag är nog faktiskt kattmänniska i första hand. Men det är något alldeles särskilt med hundvalpar! Och de här var ju extra söta!!!

    SvaraRadera

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...