onsdag 9 februari 2011

(Går)dagens träningsbild

Jag har fortfarande inte vågat mig iväg till gymmet med min mage men träna måste man ju! Därför stod jag igår kväll och trampade på min stairmaster till ett avsnitt av Stargate Atlantis (41 min) följt av lite blandade axel- och armövningar med mina små mesiga hantlar. Någon nytta måste det väl göra! Om mängden svett är någon måttstock gör det en massa nytta... Så länge jag inte går till gymmet tänkte jag trampa så ofta jag kan och hoppas på det bästa.

Därför får ni en träningsbild på mina otroligt snygga (och otroligt vita!) ben i arbete. Se och njut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...