onsdag 2 mars 2011

Nåldyna

Är det här ett sätt att tillbringa sin födelsedag på?!

Misshandlad, först med nålar och sedan med elektricitet! (Och om ni undrar så är det min höft!)

Enligt Sadist-Mats (naprapaten) har jag fått en kraftig slemsäcksinflammation som låter lika äckligt som det gör ont. Jag ska försöka häva den med hjälp av saker som slutar på -en (Voltaren, Ipren) och naturligtvis Ben & Jerrys Chocolate Macadamia (eftersom det är så synd om mig och dessutom fyller jag ju år!) och är det inte bättre nästa vecka får jag gå till doktorn och försöka tigga till mig en kortisonspruta. Den goda nyheten är att jag får träna så länge det är low impact (alltså ingen trappmaskin och ingen aerobics).

Men först ska jag gå och fira med mongolisk barbecue i kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...