torsdag 24 mars 2011

Quiz med extra tsatsiki

Igår på lunchen var jag och fixade till mitt felslingade hår hos Marie på Peggis, så nu ser jag nästan normal ut igen. Och det var ju tur för på kvällen blev jag tvångsrekryterad till pubquiz. Lag ”Arrows” hade kort om folk och jag blev hämtad ända från ytterdörren för att fylla ut laget.

Det var lite nervöst. Det är över två år sedan jag quizzade sist så jag var lite orolig över att jag skulle vara ringrostig. Men det gick bra – två förstapriser och ett tredjepris:

Det betalade maten och jag lyckades inspirera de andra till att också beställa in grillspett med extra tsatsiki.

Jag tyckte jag skötte mig riktigt bra på det hela taget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...