torsdag 7 april 2011

Lediga veckan – Torsdag

Idag reserverade jag en lägenhet, som jag har knappt en vecka på mig att bestämma mig för om jag ska köpa eller inte. Den är inte byggd än, så jag har bara en ritning att titta på. Svindyr är den naturligtvis men om ritningen går att lita på så är den riktigt trevlig. Vi får väl se, fortsättning följer...

Eftersom jag tillbringade hela förmiddagen med att sitta i telefonkö i jakt på mäklare, bank osv hann jag inte med så mycket mer men efter lunch tog jag i alla fall en promenad ner till stan. På vägen dit stannade jag till och njöt av vårtecknen.



Anette och jag fikade på Bagarstugans Brasserie och jag tjatade nästan ihjäl henne med mina lägenhetsaffärer. Sedan var jag på en välbehövlig ansiktsbehandling och var så avslappnad och jolmig efteråt (som man blir!) att jag glömde bort att jag var bjuden på After Work med mina f d arbetskamrater. F-n också – det hade jag ju sett fram emot! Det är ju det jag alltid har sagt – jag klarar inte av att ha semester, min hjärna stannar helt då! Men nu är det bara några dagar kvar och sedan får jag börja jobba igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...