tisdag 17 maj 2011

Visning

Idag måste jag sitta kvar på jobbet till efter 18:30 - jag är inte välkommen hem innan dess. Det är nämligen första visningen på min lägenhet idag och jag hoppas att det kommer massor av rika människor som vill köpa den.

Jag har städat och fejat och rensat hela helgen, så nu är den tipptopp - och dessutom hittar jag ingenting eftersom varenda liten pryl som inte gör sig på bild har burits ner i källaren eller upp på vinden, inkluderande men inte begränsat till: hårborste, temugg, räkningar, tamponger och SodaStreamer.

Imorgon är nästa visning och jag hoppas på en ny samling köpgalna miljonärer då. Håll tummarna!

Här kan ni få en liten påminnelse om hur den ser ut - jag fick mäklarbilderna när jag bad snällt. Fina, va!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...