onsdag 29 juni 2011

Ännu mera fynd

Zoovillage har haft ytterligare en sådan där rea där de sätter ner priserna lite i omgångar, 40% onsdag-torsdag, 50% fredag-lördag och 60% söndag-måndag. Den här gången hade jag bespetsat mig på en Odd Molly-kofta/jacka (jag har snöat in på koftor på sistone – märker ni det? Det är för att det är så förb-t kallt på jobbet!) som kostar 2195kr till ordinarie pris, nämligen den här:

Jag hade is i magen nog att vänta till söndagen med att beställa den och då kostade den 878kr!
Jag passade även på att köpa en Desigual-klänning för 440kr (1099kr)

och en Friis & Co-väska för 220kr (550kr).

Jag ville även ha en annan Friis & Co-väska men den var slut! Jag tycker jag har haft lite otur med mina fynd på senaste tiden...

2 kommentarer:

  1. Vilka fina grejer du köpte! Är det rea fortfarande? Jag vill.......

    Jag på väg till qLinköping :)

    SvaraRadera
  2. Snälla du, just nu är det rea ÖVERALLT!!! :-)
    Jag skickar dig en lista i morgon...

    SvaraRadera

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...