måndag 13 juni 2011

Fel fynd

När jag ger mig ut på jakt efter något specifikt lyckas jag aldrig hitta det - men jag hittar alltid något annat!

Som igår, när jag var i varenda Vero Moda-affär och letade efter den här:

Den fanns ju naturligtvis ingenstans, men på vägen lyckades jag gå förbi Esprit och där hittade jag en klänning som jag inte ens visste att jag behövde.


Men det var nog ett bra fynd - jag hade den på mig på jobbet idag och fick en komplimang för den redan före fikat i morse. Väl använda pengar!

Koftan från Vero Moda fick jag skicka efter från deras webshop, hoppas den passar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...