torsdag 8 september 2011

Dags igen!

Dags för årets förkylning, då!
Jag har nolltolerans gentemot förkylningar och sjukdomar i allmänhet. Det ingår inte i min självbild att vara sjuk så varje gång jag däckas av något elakt virus blir jag gnälligare än den fjolligaste karl!

Men jag är i alla fall i gott sällskap. Det visade sig att jag var dubbelbokad i kväll - jag hade bestämt att titta på mattor med Anette och samtidigt lovat bort mig till en middag på jobbet. Men det löste sig - båda aktiviteterna är avbokade p g a sjukdom!

2 kommentarer:

  1. Stackars dig!! Hoppas du inte smittade mig!!

    Men värre än en karl???? Nä, det tror jag inte!!

    Min vinner!!! hi hi

    Tack för senast... förresten! Är du hemma?
    krya på dig. kram

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas också att jag inte smittade dig men det verkar vara många som är sjuka nu, så du kanske får det någonannanstans ifrån.
    Och nej, jag är inte sjukskriven - men jag måste ju få gnälla ;-)
    Tack själv - två dagar i rad, vilken lyx!

    SvaraRadera

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...