fredag 23 mars 2012

Fynd


Jag bestämde mig för att gå in på Hedströms och kolla in Desiguals nya kollektion! (OBS! Titta på… jag tänkte absolut inte köpa någonting! Man måste ju få titta, eller hur?)

Men vet ni vad, vårkollektionen har tydligen inte kommit än! Så jag var tvungen att nöja mig med att botanisera bland rea-kläderna och där hittade jag den här:
Den hade kostat 649kr och nu kostade den bara 195! Det vore ju nästan brottsligt att inte slå till, eller hur? Och nu när jag har varit så duktig på att rensa i garderoben, så har jag ju nästan plats för den också!

2 kommentarer:

  1. Oh jag gillar gillar det!! Jag såg det igår men de hade bara S. Det passade inte mig.
    Jag vill ha en!!

    Vilken tur du hade!! :)

    SvaraRadera
  2. Tur?!!! Det är inte tur, det är skicklighet och rutin!
    Det gäller att alltid vara reafynds-redo!
    ;-)

    SvaraRadera

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...