onsdag 25 april 2012

Fynd-shopping

Idag var den då äntligen här - Dagen C. C som i Casall! Ända sedan den senaste utförsäljningen (för jättelängesen!) har jag väntat på att de skulle ha utförsäljning igen och idag var det alltså dags!

Som vanligt lade jag mig i hårdträning så fort jag såg annonsen i lördags. Jag har också ätit extra mycket protein och kolhydrater för att orka med och klädde mig i shoppingvänliga kläder i morse. Conny blev också underrättad.

Kl 12 var det dags:
Conny kunde inte bärga sig innan de öppnade!
Riv och slit!

Den här är min! Miiiiin!
Hmmm, undrar hur mycket det blir!
HUR mycket, sade du?!!
 Jag har varit så duktig på att inte shoppa den senaste tiden, så jag är rädd att jag gick lite överstyr idag. Det gick på 2385kr totalt och det tycker jag är lite impressive med tanke på att det dyraste jag köpte kostade 200kr. Men å andra sidan behöver jag inte köpa några träningskläder på flera år (tills nästa gång det är utförsäljning!).

Det här handlade jag:
Sport-behåar, svettband och vattenflaskor kan man aldrig få för många av!

En liten bukett färggranna linnen! Ni märker kanske att jag satsar på färg i år?

Ytterligare lite med färg!

Okej, några svart-gråa grejer slank med!

En mysdress i svart sammet! Den ska jag inte träna i utan bara ha och slappa i hemma!
Nu har jag kläderna, nu gäller det bara att komma igång och träna så jag får använda dem! Men jag jobbar på det, med lite tur blir det lite träningsbilder här på bloggen inom en snar framtid - stay tuned!

1 kommentar:

  1. Ha ha hur mycket sa du????
    Jag kunde inte verkligen höra vad hon sa!! Jag kanske måste komma tillbaka imorgon och fråga henne??

    FIna fina fina kläder vi köpte!!
    Jag vill se bilder när du har de på dig ok?

    SvaraRadera

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...