torsdag 26 april 2012

Nyaste naglarna

Mina naglar började kännas lite för långa (och då är ju risken att de bryts av!), så jag fick gå iväg till Emelie i förtid. Egentligen skulle jag inte dit förrän nästa vecka men hon klämde in mig på sin lunch så att jag fick mina naglar fixade till helgen. Snällt, va?

Den här gången bestämde Emelie att jag skulle ha färgen Tango - så då blev det så!
Jag tycker det blev riktigt snyggt med den gröna handduken som bakgrund,eller hur? Så nu måste jag ständigt gå omkring med med en grön handduk de närmaste fem veckorna för att naglarna ska göras rättvisa.

2 kommentarer:

  1. Riktig fina!!
    Mexicos färg: grön. vit och röd :)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vit? Är det mina bleka vinterhänder du menar då, eller? ;-)

      Radera

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...