fredag 13 april 2012

Glömsk


Jag tyckte jag var jätteduktig som ringde och lade undan biljetter till Abonnentkvällen på teatern så fort jag fick inbjudan. Jag hade en hel vecka på mig att hämta ut dem men eftersom påsken kom emellan och min hjärna tydligen stänger av om jag är ledig längre än två dagar (för att inte tala om att jag är så gammal!) så glömde jag totalt bort det!!!

Jag kom på det igår och kastade mig på telefonen till biljettkassan för att tigga och be om två nya biljetter. Som tur var hade mina ”gamla” biljetter kommit tillbaka in i systemet och fanns kvar, så egentligen ingen skada skedd.

För säkerhets skull gick jag ner och hämtade dem direkt så de inte försvinner igen!
Hoppas bara att jag inte glömmer att gå dit också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...