torsdag 12 april 2012

Ska eller inte ska

Okej, okej - jag har slarvat med bloggandet den sista tiden, jag ber om ursäkt! Jag har faktiskt inget att skylla på mer än att jag inte har kommit mig för. Jag har varit dålig på att ta kort också och det är inget kul utan bilder.

Om ni vill veta vad jag har haft för mig den här veckan så kan jag dra det lite snabbt: pedikyr, info-möte med nya (blivande) bostadsrättsföreningen samt två ute-luncher - en på Knäppingen (jag blev bjuden!) och en på Asken (där fick jag minsann betala själv!). I övrigt har jag inte gjort annat än jobbat och sovit - så glammigt är mitt liv...

Bara för att det ska bli några bilder, kastar jag in de här reafynden från Sid and Sally/Desigual by Lacroix som jag har hemma och funderar på just nu. Jag ska prova dem i helgen och sedan bestämma mig för om jag ska behålla dem. De kostar båda 624kr just nu, nedsatta från 1249.

Jag gillar dem båda två men jag är inte säker på att de passar på mig!

1 kommentar:

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...