onsdag 2 maj 2012

Decleor-frossa

Kommer ni ihåg den gamla onda tiden när man var tvungen att ruinera sig på någon salong varje gång man köpte hudvårdsprodukter bara för att man hade en liten svaghet för märken som t ex Decleor? Nej, inte jag heller - inte tydligt och klart i alla fall, det är ju så länge sedan! Det var ju innan man kunde surfa ut i världen och hitta sina favoritprodukter för under halva priset hos någon trevlig nätbutik. Som jag gjorde på Bangerhead! De nästan ger bort utgående produkter och jag passade på att lägga upp ett litet Decleor-lager.
Och snabba var de också, jag beställde i måndags och grejerna kom idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kulturnatten 2024

  Kulturnatten blir bara mer och mer fullmatad för varje år - det tycker i alla fall jag - så det är inte lätt att begränsa sig när det gäll...