fredag 4 maj 2012

Från hand till fot

Det har varit dags för 1000-milaservicen på min kropp - Sadist-Fredrik har bänt, bultat, vridit, ryckt, knäckt och klämt på min rygg och nacke och nu har han dessutom kommit på ett nytt sätt att plåga mig, nämligen genom att sticka nålar i handen på mig!
Det gjorde faktiskt ont! Men jag måste erkänna att det kändes bättre efteråt!

Jag har även varit hos Madeleine på Medicinska fotkliniken. Jag har ju letat efter en riktigt bra fotvårdsbehandling ett tag nu och nu har jag hittat den! Tack och lov hade jag inte nageltrång som jag var lite orolig för och nu har Madeleine sett till att jag inte får det heller. Jag fick även med mig lite fotövningar hem som ska stärka fötterna - proffsigt!

Nu ska mina nya babyfötter och jag krypa upp i soffan med lite Ben & Jerry's Strawberry Cheesecake (jag kunde inte hitta Chocolate Macadamia någonstans!)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kulturnatten 2024

  Kulturnatten blir bara mer och mer fullmatad för varje år - det tycker i alla fall jag - så det är inte lätt att begränsa sig när det gäll...