torsdag 24 maj 2012

På Parken

Första allsvenska derbyt på trettio år! Klart man var där! Tillsammans med över15000 andra! För mig var det första gången på berget, på Apläktaren men det gick ju det med. Det tog lite tid att ta sig dit bara...
Men stämningen var gemytlig och vädret kunde inte ha varit bättre. Dessutom var det en riktigt bra match, IFK spelade bra mycket bättre än jag hade förväntat mig med tanke på hur det har gått i de senaste matcherna. De förtjänade faktiskt att vinna men jag är tacksam för oavgjort - det kunde ha varit värre!
Funderar faktiskt på att åka till Åtvid för nästa derby-match!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hösthy

Del tre i årets höstrenovering blev kombobehandling Moisture Infuser/NBE3000.   Jag har egentligen ingen aning om vad det betyder men det v...