tisdag 22 maj 2012

Telefonkris

Det har varit kris här. Jag vet inte hur det gick till men jag lyckades få min telefon att krascha så den gick tillbaka till ursprungsinställningarna.
Telefonen utan inställningar!

Jag har tappat alla telefonnummer och kom inte åt kalendern på hela förmiddagen men – vad värre är – jag har inte kunnat spela varken WordFeud eller Rumble sedan igår kväll! Abstinensen har varit enorm!

Som tur var visade det sig att både WF- och Rumble-inställningarna fanns kvar när jag väl fick igång telefonen igen. Däremot är alla telefonkontakter borta för evigt men det kan jag leva med, de var ju ändå bara jobbkontakter!
Den återställda telefonen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hösthy

Del tre i årets höstrenovering blev kombobehandling Moisture Infuser/NBE3000.   Jag har egentligen ingen aning om vad det betyder men det v...