onsdag 20 juni 2012

Långlunch med fyndshopping

Idag skulle jag och min arbetskamrat Niclas bara gå och äta en vanlig lunch!

Men det var så härligt väder så vi var tvungna att sitta i solen en stund och äta lite gelato.
Sedan gick vi för Yves Rocher där Niclas handlade så mycket (jag hjälpte till lite...) att han fick en strandväska som var så uppenbart omanlig att han inte ville ta i den, så jag fick den!
Fiiiin väska!
 Slutligen gick vi förbi Speet Spirit som har total utförsäljning och där fick jag köpa en skyltdocka för det myyyycket förnämliga priset 100kr! Ni får en närbild senare - tills dess kan ni se den på bilden nedan, där Niclas försöker se ut som om han inte står och håller i en halv kvinnokropp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...