onsdag 22 augusti 2012

CXWORX

Idag lyckades jag komma iväg och träna på lunchen (men enbart för att jag hoppade över själva maten på lunchen!) och just som jag hade värmt upp i c:a 10 minuter kom det ett gäng som skulle träna CXWORX och jag blev nyfiken på att testa och följde med dem in.
Enkel utrustning!

Det var bara en halvtimmes pass (de andra hade haft spinning i en halvtimme – jag hatar spinning!) och det var både svårt och lätt. Svårt eftersom det var nytt och det tar ett tag innan man kommer in i själva rörelsen och då har de andra redan börjat på något annat och lätt eftersom det inte var några väldigt krångliga rörelser, utan man kan gott hänga med skapligt även som nybörjare.


Det kändes i musklerna att det tog, dock och jag kommer nog att stifta bekantskap med en hel del nya ställen man kan få träningsvärk i imorgon men det ska jag nog kunna leva med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...