tisdag 21 augusti 2012

Rena fynd

Det är inte klokt vad bra det är med alla dessa internetbutiker som konkurrerar med varandra och med övriga handeln - det finns alltid någon som har kampanj eller utförsäljning eller helt enkelt bara låga priser! Man bjuds åtskilliga tillfällen till att bunkra. Och jag älskar ju att bunkra!

Den här gången är det Skincity som har haft sommarrea och jag har passat på att hamstra rengöring. Det kan man aldrig få för mycket av!
Två olika Decléor-rengöringar och en från Art Deco. Jag passade även på att köpa en tonad fuktkräm från Art Deco, jag har aldrig testat det förut men det kan man ju göra när det är så billigt. Alltihop (och den lilla, söta figuren) för 637,60kr - halva priset! Fast jag upptäckte att jag missade att köpa ansiktsvatten så jag fick göra en ny beställning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tji fick vi

Nu när jag inte betyder garanterad undergång för Dolphins så fort jag visar mig på en basketmatch längre, har ödet tydligen hittat ett nytt ...