lördag 12 januari 2013

Nu ska julen ut...

Det är dags att städa ut julen. Tyvärr, säger jag - så fort man plockar ner adventsljusstakarna och stjärnan i fönstret så blir det ju så mörkt!

Men mina grannar kommer att titta konstigt på mig om jag har kvar julbelysningen i fönstren tills i april, så det är väl bara att packa ner grejerna i kartongen igen (suck!).
Det ser inte så mycket ut - märkligt, framförallt med tanke på att jag minns det som jag höll på och pyntade i timmar första advent! Antagligen kommer det att dyka upp julpynt som jag missat på de mest konstiga ställen ända fram till midsommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rut och Ragnar

Det känns som om jag hänger en hel del i Skärblacka nuförtiden, det kanske är lika bra att jag flyttar dit. Eller, kanske inte...  I alla fa...