måndag 14 januari 2013

Tränings-fynd

Alla som känner mig vet ju att jag är oerhört förtjust i tränings-dvd:er och att jag dessutom har väldigt svårt att motstå ett riktigt rea-fynd! Igår var jag på Team Sportia och hittade en dvd-box med Zumba som var nedsatt från 599kr till 199kr och det är ju att slå två flugor i en smäll - det kan man ju inte motstå!

Man fick tre dvd:er, en liten bok och några slags maraccas-liknande hantlar, vad man nu ska med dem till men det ger sig nog. Jag ser fram emot att titta på dvd:erna - det kanske blir en recension så småningom!

Annars var jag faktiskt och tränade idag på lunchen också!

2 kommentarer:

  1. Du kanske borde använda och zumba än bara titta på dem?!
    Jag ska kolla om de har paketet i Linköping. Vill gärna ha!
    Eller du kanske kan köpa ett paket till mig?
    Snälla??!! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag ska naturligtvis zumba loss hemma med dvd:n men jag måste kolla på den först, så jag hänger med bättre! :-) Säg till om du vill att jag ska köpa den åt dig, du kanske vill kolla i Linköping först?

      Radera

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...