söndag 17 februari 2013

Söndag

På söndagar försöker jag göra så lite som möjligt. Helst ligger jag bara i soffan hela dagen och spelar Quiz-kampen eller Ruzzle eller WordFeud eller alla tre... Ibland gör jag ett ryck och går ut och tar en promenad i jakt efter mat eller så men på det hela taget vill jag ha min söndag horisontell och helst utan levande människor i närheten (människor i böcker och ev på TV går bra!).

Men... eftersom onda makter på jobbet har konspirerat och lagt in så mycket möten nästa vecka att jag inte hinner träna vare sig måndag eller tisdag, var jag tvungen att resa mig ur soffan och traska iväg till gymmet idag! Det var inte så hemskt som jag hade trott, faktiskt! Jag hade förväntat mig en miljon människor där men det var som en vanlig vardagslunch-tid, tack och lov. Det blev ett riktigt skönt träningspass, mycket på grund av att jag inte behövde kolla på klockan hela tiden! Då vet jag det till någon annan gång när jag måste sabba hela min söndag...

2 kommentarer:

  1. Väntar fortfarande på dig på Songpop... ;-)

    SvaraRadera
  2. Sorry, missade det! Men nu har jag spelat i alla fall... :-)

    SvaraRadera

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...