lördag 26 oktober 2013

På väg åt rätt håll...


Anledningen till att ni får se en bild på min (stora) rumpa är inte för att den är så snygg (även om den nog har fått sina komplimanger genom åren - faktiskt!), utan för att den är omsluten av mina älsklings-jeans, som jag så sent som i somras inte kom i men som nu sitter, visserligen som en andra hud men åtminstone utan att skära av blodtillförseln! Det betyder att jag är på rätt väg och med lite tur kanske är tillbaka i min innan-jag-slutade-röka-vikt snart igen!

4 kommentarer:

  1. Tummen upp, både för att slutat röka (med vissa biverkningar :) ) och för att du kommer i jeansen. / Mia

    SvaraRadera
  2. Tack, Mia - jag känner mig lite duktig, faktiskt! :-)

    SvaraRadera
  3. Tjoho!! Grattis!
    Japp, du är på rätt väg! Kämpa på!

    SvaraRadera

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...