torsdag 14 november 2013

Ingen bra shopping-dag

Idag har inte varit någon bra shoppingdag för mig... På förmiddagen lyckades jag inte komma in på hm.com för att köpa Isabel Marant förrän det jag ville ha var slut i min storlek. F-n också!

På eftermiddagen började Casalls stora utförsäljning och jag galopperade naturligtvis dit!

Mycket grejer fanns det!
Conny kom också förbi och kollade läget. Hon shoppade inför Bislett om två veckor och det är klart, det går åt en hel del ombyten när man ska springa i 24 timmar! (Galning!)


Men jag är nog inte i form, för allt jag köpte var två linnen, en behå och en t-shirt! (T-shirten var faktiskt en herr- men jag tyckte den var snygg!)

Totalt gick det på 650kr!
Det är nog första gången i världshistorien som jag har kommit ifrån Casalls utförsäljning för under en 1000-lapp! Undrar om jag ska oroa mig?

2 kommentarer:

  1. Jag tycker du borde fixa det! Gå tillbaka idag och imorgon! Du hittar säkert något mer :)
    Tack för sällskapet igår!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv! Jag det kanske är så jag ska göra - om man ramlar av en häst ska man ju upp i sadeln igen så fort som möjligt, så om man har en formsvacka i shoppingen ska man kanske tillbaka till utförsäljningen igen... :-D

      Radera

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...