onsdag 16 juli 2014

Dagens mönstrade

Det blev kjol idag också. Långt inne i garderoben hittade jag en kjol som jag inte riktigt minns när jag köpte - förutom att den naturligtvis var ett rea-fynd - men det måste ha varit ett tag sedan för den är lite för stor. Anledningen till att jag antagligen inte har haft den ofta (alls?) förut är nog för att jag inte riktigt har haft något att matcha den med men ihop med ett tidigare orapporterat (tydligen) fynd från i vintras (?), så blev det ju riktigt bra, eller hur!

Kjol - Cecil, långärmad t-shirt - Dobber, och dessutom lyckades jag hitta ett par (urgamla) blåa mockasiner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...