onsdag 16 juli 2014

Ensam

OK, man hinner med en hel del på jobbet när man är den enda som jobbar under semestertider men det är lite tråkigt på fikarasterna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Niclas matskola, lektion 3

Sista lektionen i Niclas matskola för terminen och på menyn stod Potatispaté med dubbelpanerad kycklinginnerfilé och paprikasås. Magister Ni...