onsdag 16 juli 2014

Ensam

OK, man hinner med en hel del på jobbet när man är den enda som jobbar under semestertider men det är lite tråkigt på fikarasterna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En regnig dag i källaren

Det behövs lite regn ibland, så man kommer sig för att städa lite i källaren. Och under lördagens skyfall passade det ju alldeles utmärkt.  ...