onsdag 16 juli 2014

Ensam

OK, man hinner med en hel del på jobbet när man är den enda som jobbar under semestertider men det är lite tråkigt på fikarasterna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sommarcafé i Hedvigs prästgårdsträdgård

   För många (30?) år sen hade de ett café i Hedvigs prästgårdsträdgård under en kort tid en sommar och jag minns fortfarande hur underbar ...