onsdag 16 juli 2014

Ensam

OK, man hinner med en hel del på jobbet när man är den enda som jobbar under semestertider men det är lite tråkigt på fikarasterna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Outfits v25

En hel del regn och rusk förra veckan och då blir det kjoloutfits och barbent. Det är lättare när det stänker upp på benen att bara torka av...