torsdag 31 juli 2014

Hemma igen!

Tillbaka från den förlovade whiskyns land och nu ska jag bara packa upp och gå igenom alla foton för att fräscha upp minnet, så kommer det en (eller flera) rapport(er) sen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En regnig dag i källaren

Det behövs lite regn ibland, så man kommer sig för att städa lite i källaren. Och under lördagens skyfall passade det ju alldeles utmärkt.  ...