onsdag 17 september 2014

Springer igen

Min rygg är på krigsstigen igen. Det är antagligen (säkert) för att jag har slarvat med träningen på senaste tiden, så jag får väl skylla mig själv men det gör knappast att det känns bättre.

I alla fall... de senaste dagarna har det bara blivit sämre och sämre men igår fick jag hjälp att banka ryggen till underkastelse (till tonerna av 500 spänn) och idag känns det faktiskt som om det kan gå vägen (om jag sköter mig hädanefter, vill säga). Och eftersom det återigen tjatades om hur bra löpning är för ryggen så genomled jag 45 minuter på löpbandet på gymmet idag!


Men efteråt känner man sig faktiskt duktig! (om än lite yr...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frusen födelsedag

Jag har så mycket att göra just nu att jag inte ens hinner rapportera om det! Men igår lyckades jag ta en paus för att fira Maries födelseda...