onsdag 12 november 2014

Lite bättre...

Fortfarande magsjuk. Jag som trodde det här skulle vara över på nolltid... Men faktum är... att jag känner mig lite bättre nu på kvällen, så håll tummarna, alla! - jag funderar på att försöka ta mig till jobbet i morgon. Jag vill verkligen till jobbet imorgon, jag tror aldrig jag har längtat dit så mycket som nu, faktiskt. Att vara ledig är trevligt men att vara sjuk är bara urtråkigt och det värsta är när man är för sjuk för att gå till jobbet men inte tillräckligt sjuk för att vara inlagd på sjukhus med dropp och morfinpump.

Och inte nog med att det är urtråkigt att ligga hemma, man missar en massa kul också! Jag har inte bara missat en kulturaktivitet, en musikquiz och en lunch de här dagarna, jag har missat en massa fina reafynd också! T ex en skorea som jag läste en annons om i tidningen. Och jag som har varit på jakt efter skor! Typiskt!

Men, som sagt, håll tummarna att jag är bättre i morgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...