tisdag 11 november 2014

Magsjuk

Jag har åkt på någon slags mysko magsjuka - inte maginfluensa, det vet jag hur det känns. Jag har googlat som en galning men symptomen stämmer inte på någonting - eller, rättare sagt, det stämmer på en hel del sjukdomar, inklusive (men inte begränsat till) divertikulit, blindtarmsinflammation, IBS och - naturligtvis - cancer. Så jag antar att jag får ringa vårdcentralen imorgon om det inte skulle råka gå över under natten.

Förb****t också! Bara för det missar jag två roliga saker ikväll - först skulle jag ha haft en aktivitet med Kulturföreningen på jobbet - en visning över våra hemliga rum (bl a en boulebana) som jag redan har missat en annan gång - och sedan skulle vi har musikquizzat på Hugos - f-n!

I stället får jag nöja mig med att visa min söta lilla tomte som jag köpte i helgen på Ica:


Visst är han söt! Han kostade bara 49kr så jag ångrar att jag bara köpte en.

2 kommentarer:

  1. Aj aj, vi hoppar över torsdag också då?

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas naturligtvis på att vara frisk tills dess, Annika! Håll tummarna!

    SvaraRadera

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...