lördag 11 april 2015

Hurtigt besök

Precis när jag hade avslutat mitt träningspass fick jag ett förvirrande sms: "Är på ett lopp i folkparken fråga göran om du vill komma". Fatta ingenting men eftersom jag ändå var i närheten så cyklade jag en sväng i parken och kom precis lagom för att hinna se Conny hurta i mål i vad som tydligen var ett litet tretimmarslopp.


Hon var lätt att känna igen, hon var den enda i zebrarandiga tights!

Och efteråt såg hon oförskämt pigg ut!


Jag undrar om jag någonsin skulle orka springa tre timmar i sträck...

2 kommentarer:

  1. Ha ha pigg!? Ja, det var kul att springa i tre timmar i din stad! Så fin dag var det också! Tack för att du kom!
    Obs! Smset skrev jag medan jag sprang... jag visste du skulle inte förlåta mig om jag inte meddelade dig!
    :)

    SvaraRadera
  2. Nej, jag hade aldrig förlåtit dig! ;-) Kul att se dig och Ja, du såg verkligen oförskämt pigg ut!

    SvaraRadera

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...