tisdag 26 maj 2015

Mör

Puh, nu är jag hemma igen efter mina utflykter, inte en sekund för tidigt. Ena dagen Amsterdam, nästa dag Båsenberga - det är allt så att man känner sig som en riktig globetrotter! Landade på Arlanda 21:50 i söndags och kunde inte ta mig vidare då, så jag fick våldgästa Lena och sova på hennes soffa och ta tåget hem igår morse. Hem och hem, förresten - dit hann jag ju inte, utan gick direkt till jobbet från stationen och transporterades direkt därifrån via buss till vårt jobbinternat på Båsenberga. Och nu, efter två dagars intensivt konferensande, kan jag äntligen koppla av lite! Jag tror jag har en hel del att säga om både Amsterdam, Båsenberga och annat men jag orkar inte nu, så jag ska bara låta "mina" ord, de som beskriver mig - åtminstone enligt mina arbetskamrater och teambuildingsövningen vi gjorde på konferensen - sjunka in lite... :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Movement

Jag börjar nästan bli lite orolig. För andra gången i rad valde jag en pastellfärg till naglarna. Förra gången Luxio Marina och idag föll j...