torsdag 22 oktober 2015

Öppet hus

Det har varit Öppet hus på mitt nagelställe med mousserande, snittar, tävlingar och erbjudanden. Som vanligt var jag ju dubbelbokad men med hjälp av snälla vänner som kommer och hämtar en från ena stället och skjutsar en till det andra så lyckades jag hinna med båda.

Den stora nyheten var att de nu även börjar med ansiktsbehandlingar och eftersom de hade ett erbjudande på en behandling för 350kr så bokade jag naturligtvis in en sån. De ska även börja sälja Instantly Ageless som jag har sett reklam för på Facebook. Tyvärr hade inte produkterna lyckats komma i tid men Emilie hade som tur var en förpackning så man kunde testa och det funkar faktiskt! Jag har skrivit upp mig på beställningslistan för en förpackning och så hoppas jag att det kommer före den 9 december när vi ska ta nya personalfoton på jobbet.


Man hade även lagt ut alla Akzentz nagelfärgerna för att visa alla som undrar varför jag har problem att välja färg varje gång...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...