onsdag 2 mars 2016

Presentfynd

Jag hade faktiskt glömt bort att jag hade beställt en väska från Campadre, så det kom som lite av en (glad) överraskning när jag fick sms om att komma och hämta ut den. Men å andra sidan blev det ju en trevlig  (och oväntad) födelsedagspresent från mig själv till mig själv! ;-)


Det är en Isabella Rhea och kostade 695kr (eller däromkring) med rabatten, sen har jag glömt hur mycket den kostade i ordinarie pris men det måste ha varit minst 70% rabatt, annars hade jag nog inte brytt mig. Jag gissar på 1600-1800kr ordinarie. Men nu får jag nog lugna mig med att köpa nya väskor ett tag, jag hinner ju knappt använda de jag har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Söndagsbrunch med shuffleboard

  Så här en vanlig söndag i april kan det vara trevligt att hitta på något roligt - gärna något som innefattar mat. Och då är ju söndagsbrun...