torsdag 14 april 2016

A room with a view

Dags för det första internatet den här månaden. Och utsikten är som vanligt förödande vacker.


Däremot smolkades det lite i bägaren när det visade sig att mitt tilldelade rum var ostädat. Och när jag påpekade det i receptionen svarade de "Jaså!" Jag kände mig tvungen att förklara varför jag ansåg att rummet var ostädat (obäddad säng, skräp i papperskorgarna, hopknycklad handduk på badrumsgolvet) innan de lovade att åtgärda det.

Men jag lugnade ner mig när jag kom ner till spat och nästan hade det för mig själv och kunde ligga och flyta omkring i strömmen.


Det blev även rätt trevligt efter att de andra kom ner...


Nu ska det bli gott med lite mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nya köksstolar

Jag har ju haft lite ont om köksstolar sen flytten, en stol satt jag ju sönder redan innan och en förolyckades i flytten, så jag hade bara f...